مطالب متفرقه

چند پیشنهاد طلایی برای کادو دادن در ولنتاین

خلاصه: اگر شما هم بعد از چند بار هدیه دادن دچار تکرار و سردرگمی در انتخاب هدیه شده اید ما چند پیشنهاد طلایی را به شما معرفی خواهیم کرد.

خودتان دست به قلم شوید:

اگر استعداد خوبیدر نقاشی و طراحی دارید پیشنهاد می کنیم یک نقاشی زیبا از چهره ی مخاطبتان بکشید و آن را هدیه دهید. البته حتما باید خروجی بسیار خوبی داشته باشد تا نتیجه ی مناسبی بگیرید بنابراین حتما وقت بسیار زیادی راباید صرف آن نمایید. همچنیین می توانید یک کپی از عکس مورد نظر خود در ابعاد برابر با نقاشی خود تهیه نمایید و کاغذ نقاشی خور را روی آن قرار دهید و کلیات کار را کپی کرده و رسم کنید. اما اگر ابزار و یا زمان لازم را برای نقاشی کردن ندارید و یا استعدادتان در این کار بالا نیست می توانید سفارش دهید تا عکس موردنظرتان طراحی گردد. اما بهتر است این کار را خودتان انجام دهید زیرا ارزشی باور نکردنی برای مخاطبتان خواهد داشت. لزومی ندارد حتما چهره ی مخاطببتان را طراحی کنید می توانید با یک نقاشی مفهومی محبت خود را به مخاطبتان القا نمایید. هرچقدر اینکار را با عشق و علاقه ی بیشتری انجام دهید نتیجه ی کارتان بهتر خواهد بود و در مخاطبان اثر بیشتری خواهد گذاشت.

چاپ عکس روی شکلات :

برای خرید هدیه ولنتاین می توانید یکسری از عکس های زیبای مخاطبتان را بر روی شکلات چاپ کنید و آن را داخل جعبه ای زیبا هدیه دهید. عکس های چاپی شما می تواند بر روی هر یک شکلات یک عکس متفاوت باشد و یا بر روی تمام شکلات ها یک عکس واحد بصورت پازلی چاپ گردد. بگونه ای که هر شکلات قسمتی از عکس شما را تشکیل داده باشد.

تخته شاسی های چاپی بصورت تابلو ی کوچه ها:

می توانید بر روی تخته های شاسی متن عاشقانه و یا عبارت مورد نظرخودتان را با عکسی از خودتان بصورت تابلوی کوچه ها چاپ نمایید.

قاب عکس های پازلی از جنس کاشی:

برای خرید کادو می توانید عکس مورد نظر خودتان را بر روی سنگ های کاشی بصورت پازلی چاپ نمایید. و بصورت قاب شده و شکیل هدیه نمایید.

استند اسم یک هدیه ی خاص:

استند اسم یک هدیه ی خاص و متفاوت است که جدیدا رواج پیدا کرده است. این استند ها از جنس پلکسی ساخته شده  و شامل اسم اشخاص ، تاریخ تولد ، سالگرد ازدواج و… می باشد.

برای راحت پیدا کردن هدایای فوق ما سایت هدیه و کادویی روبوبیکا را به شما معرفی می نماییم. شما عزیزان می توانید به راحتی تمام محصولات بالا را در این سایت سفارش گذاری نمایید. آدرس سایت روبوبیکا:

Robubica.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا