مطالب متفرقه

معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست

زیبایی پوست مهمترین گزینه برای ظاهر هر فرد است. خانم‌ها بیشترین توجه را به پوست و زیبایی ظاهری خودشان دارند، به این دلیل همیشه به دنبال بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی هستند. محصولاتی که متناسب با جنس پوست و آب و هوا محل زندگی آنها مطابقت داشته باشد. این عوامل مهمترین موارد در انتخاب محصول آرایشی و بهداشتی مناسب برای مراقبت از پوست افراد است. مراقبت‌های پوستی برای جلوگیری از چین و چروک، ایجاد جوش‌، گودی زیر چشم، افتادگی پوست و پلک، پیری صورت و موارد دیگر بسیار مهم می‌باشد. بنابراین افراد نیاز به جوانسازی، شادابی و زیبایی پوست خود دارند که این عوامل با رساندن انواع ویتامین‌های لازم پوست به بدن تامین خواهد شد. نکته مهم دیگر در انتخاب این محصولات، توجه به برند آن است که میزان کیفیت و اعتبار محصول را نشان می‌دهد. در این مقاله قصد داریم به معرفی محصولات با کیفیت برندهای مختلف جهت مراقبت از پوست صورت بپردازیم.

اهمیت مراقبت از پوست

پوست افراد در برابر اشعه‌هایی مثل نور خورشید حساس است، بنابراین نیاز به مراقبت ویژه‌ای دارد تا از بروز آسیب‌های پوستی مانند آفتاب سوختگی، چین و چروک، سرطان پوست، لکه‌های پوستی و پیری زودرس با تغییر آب و هوا جلوگیری شود. از طرفی نحوه شستشو پوست با توجه به جنس پوست و محافظت از آن در برابر آسیب‌های احتمالی ناشی از مواد آرایشی شیمیایی بسیار مهم است. در این صورت به راحتی با انتخاب محصول مناسب و با کیفیت آرایشی و بهداشتی از بروز این مشکلات جلوگیری خواهید کرد، پس در ادامه با سه محصول برندهای لابورن، درمالیفت و جی آرایشی و بهداشتی با کیفیت، حرفه‌ای و معتبر برای مراقبت از پوست آشنا شوید. در ضمن این شرکت‌ها دارای مجوز از سازمان غذا و دارو می‌باشند.

محصولات آرایشی و بهداشتی لابورن

محصولات آرایشی و بهداشتی برند لابورن در سال 1394 با شعار «الهام گرفته از طبیعت» فعالیت خود را شروع کرد که محصولات خود را طبق استانداردها و گواهینامه‌های داخلی و بین‌المللی معتبر به بازار عرضه کرد. از محصولات ویژه این برند می‌توان به کرم آبرسان لابورن، کرم ضد آفتاب لابورن و کرم جوان کننده با عصاره جلبک لابورن اشاره کرد.

کرم آبرسان بی رنگ لابورن

کرم آبرسان بی رنگ لابورن مناسب پوست خشک با بسته بندی رنگ آبی مخصوص پوست‌های خشک با حجم 50 میلی‌لیتر تولید شده است. این کرم‌ آبرسان بی‌ رنگ دارای مرطوب کننده، کلاژن، کنترل کننده چربی پوست و آبرسان از پیری زودرس پوست، چین و چروک و افتادگی پوست جلوگیری می‌کند و برای استفاده به عنوان کرم شب مناسب است.

کرم آبرسان رنگی حاوی کلاژن لابورن

کرم آبرسان رنگی حاوی کلاژن از محصولات جدید ترمیم کننده و درمان کننده پوست برند لابورن است که با آبرسانی مناسب به پوست باعث می‌شود رطوبت مناسب به پوست برسد و از خشکی آن جلوگیری کند تا طراوت و شادابی در پوست احساس شود. همچنین کلاژن موجود در این کرم پس از ترمیم و بازسازی پوست از بروز چین و چروک جلوگیری می‌کند. این کرم تولید شده از رنگ و مواد گیاهی تشکیل شده و فاقد هرگونه مواد شیمیایی و صنعتی است که محافظ مناسبی برای سلامت پوست می‌باشد. کرم آبرسان رنگی حاوی کلاژن در سه رنگ لایت، بژ و برنز مجزا تولید شده است که می‌تواند به عنوان کرم پودر، جای جوش و لک پوست را کاملا پوشش دهد.

کرم آبرسان رنگی لابورن مخصوص پوست چرب

کرم آبرسان رنگی لابورن مخصوص پوست چرب با فرمولاسیون خاص در حجم 50 میلی‌لیتر و سه رنگ مختلف تشکیل شده است. این کرم به دلیل پوشش بالا جایگزین مناسبی برای کرم پودر می‌باشد.

کرم آبرسان رنگی لابورن مخصوص پوست خشک و معمولی

کرم آبرسان رنگی لابورن مخصوص پوست خشک و معمولی دارای 50 میلی‌لیتر حجم است. این کرم با خاصیت کلاژن، آبرسان و مرطوب کننده خود از چین و چروک پوست جلوگیری خواهد کرد. همچنین کرم آبرسان رنگی پوست‌های خشک به دلیل پوشش بالا جایگزین مناسبی برای کرم پودر است.

کرم ضد آفتاب رنگی لابورن مخصوص پوست چرب

در انتخاب ضدآفتاب مناسب پوست باید توجه ویژه‌ای به رنگ، درجه SPF و برند آن کرد. کرم ضدآفتاب رنگی مخصوص پوست چرب لابورن با SPF 50 حاوی کلاژن، روغن درخت چای، عصاره شیرین بیان، روغن همیشه بهار و ویتامین E است که خواص آنتی باکتریالی و آنتی اکسیدانی آن باعث جلوگیری از آکنه، تنظیم رطوبت پوست، پیری زودرس پوست و ایجاد چین و چروک می‌شود.

کرم ضد آفتاب رنگی لابورن مخصوص پوست معمولی و خشک

کرم ضد آفتاب رنگی لابورن مخصوص پوست معمولی و خشک با SPF 50 و 50 میلی‌لیتر حجم حاوی روغن همیشه بهار، ویتامین E و کلاژن باعث ترمیم و نرم کنندگی، ضد التهابات خفیف پوستی، جلوگیری از پیری زودرس پوست و چین و چروک می‌شود. همچنین این کرم از خاصیت روشن کنندگی و سفید کنندگی نیز برخوردار است که به دلیل پوشش بالا آن می‌توان به عنوان کرم پودر و مصرف روزانه استفاده کرد.

کرم ضد آفتاب بی رنگ لابورن مخصوص پوست چرب

کرم ضد آفتاب بی رنگ لابورن مخصوص پوست چرب با SPF 50 و 50 میلی‌لیتر حاوی کلاژن، ویتامین E و درخت چای است که باعث روشن کنندگی و سفید کنندگی، ضد التهاب و آنتی باکتریال، ضد لک، ضد چین چروک، ضد پیری و نرم کنندگی پوست می‌شود.

محصولات آرایشی و بهداشتی درمالیفت

محصولات آرایشی و بهداشتی درمالیفت در سال 1393 به عنوان یکی از برندهای محبوب و معتبر معرفی شد. این برند ایرانی با همکاری شرکت اکسپنساینس فرانسه نقش مهمی در مراقبت از پوست و مو و درمان‌های تخصصی دارد. محصولات درمالیفت از عصاره و اسانس‌های صددرصد گیاهی تولید می‌شود که اثر فوری و طولانی روی پوست و مو می‌گذارد.

محلول پاک کننده صورت درمالیفت

محلول پاک کننده صورت درمالیفت با PH فیزیولوژیک از مواد پروبیوتیک برای محافظت فلور طبیعی پوست تولید شده است که در چهار نوع مختلف روشن کننده، مخصوص پوست چرب، مخصوص پوست حساس و  مخصوص پوست معمولی و خشک تولید شده است. این محلول فاقد هرگونه الکل، رنگ، مواد صابونی، پارابن و مواد شیمیایی می‌باشد، پس آسیبی به پوست وارد نکرده و با تامین مواد طبیعی و گیاهی تاثیر زیادی روی پوست می‌گذارد. تمام محلول‌های پاک کننده صورت درمالیفت با حجم 250 میلی‌لیتر به عنوان پاک کننده آرایشی استفاده می‌شوند که به راحتی با آغشته شدن به پنبه یا پد آرایشی، پوست را از هرگونه مواد آرایشی پاک می‌کند و به دلیل خاصیت PH فیزیولوژیک نیازی به آبکشی صورت ندارد. از این محلول‌ها می‌توان دو بار در طول شبانه روز استفاده کرد.

فوم شستشوی صورت درمالیفت

فوم شستشوی صورت درمالیفت، ملایمت و سازگاری بیشتری با پوست دارد و فاقد مواد سولفات و پارابن است. حجم این فوم 150 میلی‌لیتر می‌باشد که در انواع روشن کننده، مخصوص پوست خشک، مخصوص پوست حساس و مخصوص پوست چرب تولید شده است. طریقه مصرف این فوم‌ها به این صورت است که ابتدا باید پوست را با آب ولرم خیس کنید، پس از مالیدن مقداری از فوم درمالیفت روی پوست با حرکات دورانی صورت را ماساژ دهید و بعد از یک دقیقه آبکشی کنید.

سیندت ژل شستشوی صورت DERMALIFT

سیندت ژل شستشوی صورت درمالیفت حاوی PH اسیدی است که با انواع پوست سازگار می‌باشد. این ژل با وزن 200 میلی‌لیتر در چهار نوع روشن کننده، مناسب پوست چرب، خشک و حساس تولید شده است که باعث رفع سلول‌های مرده پوست و افزایش مقاومت پوست در برابر عوامل محیطی و میکروبی می‌شود. طریقه استفاده این ژل به این صورت است که پس از خیس شدن با آب ولرم مقداری از ژل را روی پوست صورت مالیده و ماساژ می‌دهید تا کف حاصله را بعد از یک دقیقه نگه داشتن آبکشی می‌کنید که مناسب شستشوی روزانه صورت و بدن است.

محصولات مراقبت از پوست جی

برند جی یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران می‌باشد که در زمینه تولید محصولات مراقبتی و بهداشتی فعالیت دارد. جی محصولات مختلفی جهت مراقبت از پوست صورت، کف پا، مراقبت از مو و… تولید نموده است که در ادامه به معرفی تعدادی از آن ها خواهیم پرداخت.

کرم ویتامینه جی

ترکیبات موثر کرم ویتامینه جی موجب اثربخشی بهتر و بیشتر این محصول شده است. گلیسیرین موجود در این کرم به حفظ آب و رطوبت پوست شما کمک می‌کند و پوست را نرم و جوان نگه می‌دارد. همچنین به دلیل خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی اش به خوبی از چین و چروک پوست جلوگیری می‌کند. ویتامین A دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی و رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد؛ در نتیجه آن بافت آسیب دیده پوست را بهبود می‌بخشد و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند. روغن بادام موجود در کرم مرطوب کننده جی JEY کاسه‌ای به آسانی جذب پوست می‌شود و به درمان ترک‌های پوستی و زخم‌ها کمک می‌کند.

کرم ترک پا جی

کرم ترک عمیق پوستی جی بازسازی کننده و پیشگیری کننده ترک‌های عمیق پوست است و برای افرادی که ترک‌های عمیق در ناحیه پاشنه پا دارند پیشنهاد می‌شود. هم‌چنین اگر ترک‌های شدید پوستی ناشی از دیابت دارید استفاده از کرم محافظ پا عسل جی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.ترکیبات موثر کرم ترک پا جی موجب اثربخشی بهتر و بیشتر این محصول شده است. روغن زیتون نرم کننده پوست است و دارای خاصیت آنتی‌باکتریالی است. عسل یک ماده طبیعی است که در درمان ترک پا بسیار موثر است و پوست را به طور طبیعی مرطوب می‌کند. گلیسیرین موجود در این کرم به حفظ آب و رطوبت پوست شما کمک می‌کند و پوست را نرم و جوان نگه می‌دارد.

قیمت محصولات مراقبت از پوست

فروشگاه اینترنتی پیراکده عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت از پوست و مو می‌باشد. شما جهت خرید محصولات مراقبیت برندهای مختلفی همچون درمالیفت، لابورن، جی، لافارر و… می‌توانید به فروشگاه اینترنتی پیراکده مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا